
SERVEI ESPECIAL DE BUS PER FESTA MAJOR DE MANRESA 2025
BusManresa, el servei de transport urbà de la ciutat, va oferir horaris especials amb motiu de la Festa Major, amb l'objectiu de facilitar la mobilitat durant les nits de celebració.
Del 29 d'agost a l'1 de setembre, totes les línies en servei a partir de les 22.00h van ser gratuïtes, incloent-hi els serveis nocturns especials.
Les línies amb servei nocturn especial van ser les següents:
- 29 i 30 d'agost: de 22.00h a 4.00h
- 31 d'agost i 1 de setembre: de 20.00h a 4.00h
L9 (Nocturn Balconada) i L10 (Nocturn La Parada)
- Van circular tots els dies de Festa Major de 22.00h a 4.00h
- Servei especial de 23.00h a 4.00h
A més, es va organitzar un servei especial pel Castell de Focs, celebrat el diumenge 31 d'agost al Parc de l'Agulla. Per facilitar l'accés a l'esdeveniment, es van habilitar dos busos llançadora amb sortides des de Guimerà cap al Parc de l'Agulla cada 15 minuts, entre les 17.45h i les 21.45h.
Aquest servei especial va garantir una mobilitat còmoda, segura i sostenible per a totes les persones que van voler gaudir de la Festa Major.