SAGALÉS SIGNA UN ACORD AMB FGC I FUNDACIÓ CATALUNYA-LA PEDRERA PER APROPAR ELS VIATGERS A MÓN SANT BENET

SAGALÉS SIGNA UN ACORD AMB FGC I FUNDACIÓ CATALUNYA-LA PEDRERA PER APROPAR ELS VIATGERS A MÓN SANT BENET

Sagalés ha signat un acord amb Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) i amb la Fundació Catalunya - La Pedrera, gràcies al qual es crea un nou bitllet combinat que permet arribar fins al Recinte Món Sant Benet, a Sant Fruitós del Bages. Inclou un bitllet d’anada i tornada a l’estació de Manresa Baixador des de qualsevol punt de la línia Llobregat-Anoia d’FGC, un bitllet d’anada i tornada amb Sagalés des de l’estació de Manresa Baixador fins a les poblacions de Navarcles i/o Sant Fruitós de Bages i una entrada pel recinte de Món Sant Benet.

La signatura del conveni es va realitzar el passat 24 de febrer a la seu del Departament de Territori i Sostenibilitat, amb l’assistència del conseller, Santi Vila. L’acord signat s’emmarca dins el projecte On anem?, una nova oferta de lleure que vol atraure una nova demanda de clients amb nous bitllets combinats (viatge + visita) i facilitar l’accés a llocs on no sempre es compta amb transport públic. Aquest nou bitllet es podrà adquirir a través de Ferrocarrils de la Generalitat i compta amb preus especials per a grups i escolars.


ALTRES NOTÍCIES

TARIFES DEL TRANSPORT PÚBLIC 2025

TARIFES DEL TRANSPORT PÚBLIC 2025

Les bonificacions de la T-jove i la T-usual es mantenen al 50%. Els preus actuals seran vàlids fins al 30 de juny, a l'espera de ser ratificats fins a final d'any.